• Tipăriți
  • Preferințe
Ceașca cu aburi

O ceașcă gigatică de cafea fierbinte aburindă Lavazza, va întâmpina vizitatorii de la Pavilionul Italian la Expo 2015. "Fumul" în realitate este un vârtej de cuvinte și imagini dedicate lumii Lavazza.

Design-ul este munca arhitectului Fabio Novembre, care a făcut echipă cu Lavazza în 2011 pentru a proiecta și pregăti expoziția, în vederea celebrării celui de- al 20-lea an al Calendarului.

Hrănind Planeta, Energie pentru viață

Milano va fi gazdă pentru următoarele expoziții universale, din 1 mai până pe 31 octombrier 2015: 6 luni de descoperire, întâlniri și conversații pe tema “Hrănind Planeta, Energie pentru Viață.” Mai mult de 130 de țări vor lua parte la aceste evenimente. Fiecare expozant va aduce la evenimentul de la Milano viziunea lui proprie și interpretarea viitorului pentru lume, când vine vorba de mâncare, mediu și durabilitate. "Pot fi mâncarea și apa furnizate pentru populația globală? Vor exista îmbunătățiri în siguranța alimentației? Cum putem găsi noi soluții și perspective în vederea protejării biodiversității?" Acestea vor fi întrebările și subiectele discutate la numeroasele dezbateri și evenimente.

 

Aroma cafelei va strânge toți vizitatorii într-un vârtej de arome în care cuvintele și imaginile vor fi expuse pe un ecran LED se va transforma în semnătura Lavazza.
Expo, târgul lumii

O vizită la Expo va fi ca o plimbare într-un parc tematic uriaș, unde putem învăța multe despre lucrurile pe care le mâncăm și bem zilnic. Am găsi produse excelente și ne-am extinde orizonturile. Steaua standului Lavazza va fi ¡Tierra! Intenso, amestec crescut 100% durabil, numit după primul proiect de Responsabilitate Socială Corporativă realizat în întregime de Lavazza din 2002. ¡Tierra! este, de asemenea, primul proiect de dezvoltare durabilă care a fost transpus într-un top de calitate, gamă dedicată de produse care continuă să evolueze.

Pavilionul Italian se învârte în jurul conceptului Pepinierei (Vivaio).
La o ceașcă de cafea

Ceașca gigantică Lavazza din cadrul Pavilionul Italian, va fi punctul principal al conversației și descoperirilor vizitatorilor de la Expo. Cafeaua a fost întotdeauna un ritual social important, un mod de a primi oameni, o oportunitate de comunicare, o pauză de la locul de muncă sau de la o ședință. Acesta este un obicei cu origini antice care a devenit popular în Etiopia și țările arabe, înainte de a se răspândi în lumea occidentală.

Vivaio Italia (The Nursery of Italy)

Tema Pavilionul Italian va fi "Pepiniera", ideea de spațiu pentru creștere și formare. Bazându-se pe acest concept, Lavazza va selecta o echipă de tineri barista din școlile de top de catering, unde îi va forma pentru a participa la administrarea operațională a cafelei numită Piazzetta și a-i întâmpina pe vizitatori.

Ideea Expo-ului este de a oferi oportunități de creștere, în special pentru tineri.