• Tipăriți
  • Preferințe

Publicitate Lavazza a intrat pe ruta televiziunii aproape imediat
Acum, după mai mult de 50 de ani, colecţia de reclame Lavazza oferă o imagine veselă și distractivă a Italiei, focalizată întotdeauna pe o ceașcă de espresso.

Această secţiune conține toate reclamele Lavazza din 1950 până astăzi, plus reclamele internaționale produse de fiecare țară.
Alege anul pe care îl preferi și... vizionare plăcută!

MORE TO TASTE 2015 More to taste

 

 

Mesajul profund comunicat de campania internațională Lavazza cu ocazia celebrării a 120 de ani, ne îndeamnă să reflectăm: „În viață există întotdeauna ceva în plus de descoperit.“ Datorită sfatului nepreţuit pe care l-a primit de la tatăl său, tânărul Luigi Lavazza pleacă să descopere lumea pentru a putea crea amestecul extraordinar de cafea pe care astăzi îl cunoaștem cu toții.


Campania Lavazza “There’s More To Taste”, povestește despre dragostea pentru tradiție împreună cu pasiunea profundă pentru descoperirea de noi frontiere. Aceste însușiri rare la un tânăr din acea vreme au fost cheia câștigătoare pentru crearea unui amestec de cafea cunoscut la nivel mondial.

Vocea povestitorului prin excelență, cea a lui Sergio Castellitto, evocă un gust abia simțit de magie, datorită stilului cinematografic caracteristic al regizorului francez Jean-Pierre Jeunet. Stilul unic al acestui spot se potrivește perfect cu filozofia Lavazza, care întotdeauna reuşeşte să ofere, prin toate gusturile sale diferite, o adevărată plăcere.
 

BORN SOCIAL 2017 Born social

 

 

Cine a spus că toate stereotipurile despre italieni sunt întotdeauna greșite? Noua campanie Lavazza a sărbătorit spiritul eclectic al Țării noastre, povestind într-o manieră amuzantă și ironică despre una dintre caracteristicile cele mai emblematice pe care toată Lumea recunoaște că o avem: natura noastră socială și comunicativă.

Spotul Born Social povestește cel mai bine spiritul italian și arată modul în care fiecare moment, dacă este însoțită de o ceașcă de cafea, poate deveni o oportunitate unică de a socializa cu ceilalți.

Lavazza continuă și în 2017 calea internaționalizării și în comunicare, cu accent pe importanța calității excelente a cafelei italiene în viața de zi cu zi, în Italia și în întreaga lume.
 

Noua față a campaniei Lavazza Paradiso 2012-2014 Noua față a campaniei Lavazza Paradiso

 

 

Episodul “Giardini dell’Eden (Gradina Edenului) marchează întoarcerea unui mare caracter: Tullio Solenghi, originalul "locatar" al Cerului în prima campanie Lavazza Paradiso, preia rolul lui Sf. Petru.

 

Campaniile TV Internaționale Lavazza 2010-2012 Campaniile TV Internaționale Lavazza
2008-2009 Campaniile TV Internaționale Lavazza - Trevi
Noua imagine a Lavazza Heaven 2012 Campaniile TV Lavazza ITALIA - Noua imagine a Lavazza Heaven



Enrico Brignano este cea mai recentă sosire: bine primit de către St Peter (Riccardo Garrone), și o ceașcă de excelentă cafea Lavazza.

Bonolis e Laurenti arrivano in Paradiso 2000-2011 Campaniile TV Lavazza ITALIA - Bonolis și Laurenti ajung în Paradis

 

 

Bonolis și Laurenti ridică ștafeta de la Tullio Solenghi. Acest duet incredibil de distractiv conversează cu o imagine fără voce - aceea a Lavazza - consolidând atmosfera lipsită de sens a acestor reclame.

S’ode un grido nella pampa...Carmencita è tornata! 2005 S’ode un grido nella pampa...Carmencita è tornata!

 

 

Însăși pictograma istoriei publicității Lavazza se reîntoarce la TV cu un serial de 10 episoade. Un personaj mereu animat mult mai prezent decât oricând, o figură cultă pentru toți suporterii ei.

Nasce la campagna TV del Paradiso. 1995-1999 Campaniile TV Lavazza ITALIA - Camania TV Paradiso este lansată

 

 

Cu directori faimoși de calibrul lui Alessandro D'Alatri și Gabriele Salvatores, și o celebritate precum Tullio Solenghi, acompaniați de omniprezentul Sf Petru (Riccardo Garrone), anul 1990 asistă la aventurile ironice, naive ale unui Paradis plin de norișori și îngerași, înălțând diferite amestecuri de cafea Lavazza de la Crema e Gusto la Qualità Oro.

Patru în unul 1993-1994 Campaniile TV Lavazza ITALIA - Patru în unu



Lavazza își schimbă ambasadorii produselor sale. Noile reclame TV Lavazza gravitează în jurul a patru stele: Luciano Pavarotti, Monica Vitti, Giorgio Forattini și Bud Spencer.

 

Campaniile TV Lavazza ITALIA - Primul ambasador de produs: Nino Manfredi 1977-1992 Campaniile TV Lavazza ITALIA - Primul ambasador de produs: Nino Manfredi

 

 

 

Televiziunea este acum în culori, și este peste tot. Pe măsură ce avansează, Carosello este abandonat.
Lavazza și Armando Testa aleg o nouă campanie TV cu o puternică structură narativă, prezentând un singur ambasador de produs.
Până în 1993, acest ambasador ar fi un actor italian foarte popular, personificând cafeaua Lavazza: Nino Manfredi.

 

Sosirea lui Caballero și Carmencita pe Carosello 1960-1976 Campaniile TV Lavazza ITALIA - Sosirea lui Caballero și Carmencita pe Carosello



Două personaje care ar defini o eră și-au făcut apariția doar pe canalul alb-negru al RAI, pe singurul program comercial din acea vreme: Carosello.

Erau Caballero și Carmencita, eroii din “Love at first sight”, saga Paulista care ar ține în divertisment publicul de televiziune din Italia până la mijlocul anilor 1970.