• Tipăriți
  • Preferințe

Publicitate Lavazza a intrat pe ruta televiziunii aproape imediat
Acum, după mai mult de 50 de ani, colecţia de reclame Lavazza oferă o imagine veselă și distractivă a Italiei, focalizată întotdeauna pe o ceașcă de espresso.

Această secţiune conține toate reclamele Lavazza din 1950 până astăzi, plus reclamele internaționale produse de fiecare țară.
Alege anul pe care îl preferi și... vizionare plăcută!

Noua față a campaniei Lavazza Paradiso 2012-2014 Noua față a campaniei Lavazza Paradiso

 

 

Episodul “Giardini dell’Eden (Gradina Edenului) marchează întoarcerea unui mare caracter: Tullio Solenghi, originalul "locatar" al Cerului în prima campanie Lavazza Paradiso, preia rolul lui Sf. Petru.

 

Campaniile TV Internaționale Lavazza - The Coffee of Wimbledon 2010-2012 Campaniile TV Internaționale Lavazza - The Coffee of Wimbledon
2008-2009 Campaniile TV Internaționale Lavazza - Trevi
Noua imagine a Lavazza Heaven 2012 Campaniile TV Lavazza ITALIA - Noua imagine a Lavazza Heaven



Enrico Brignano este cea mai recentă sosire: bine primit de către St Peter (Riccardo Garrone), și o ceașcă de excelentă cafea Lavazza.

Primul ambasador de produs: Nino Manfredi. 2011 Reclamele Lavazza Cinema ITALIA - Favola A Modo Mio



În 2011, o campanie specială este produsă pentru cinematografe, dedicată noului aparat A Modo Mio, Favola.


 

Bonolis e Laurenti arrivano in Paradiso 2000-2011 Campaniile TV Lavazza ITALIA - Bonolis și Laurenti ajung în Paradis

 

 

Bonolis și Laurenti ridică ștafeta de la Tullio Solenghi. Acest duet incredibil de distractiv conversează cu o imagine fără voce - aceea a Lavazza - consolidând atmosfera lipsită de sens a acestor reclame.

S’ode un grido nella pampa...Carmencita è tornata! 2005 S’ode un grido nella pampa...Carmencita è tornata!

 

 

Însăși pictograma istoriei publicității Lavazza se reîntoarce la TV cu un serial de 10 episoade. Un personaj mereu animat mult mai prezent decât oricând, o figură cultă pentru toți suporterii ei.

Nasce la campagna TV del Paradiso. 1995-1999 Campaniile TV Lavazza ITALIA - Camania TV Paradiso este lansată

 

 

Cu directori faimoși de calibrul lui Alessandro D'Alatri și Gabriele Salvatores, și o celebritate precum Tullio Solenghi, acompaniați de omniprezentul Sf Petru (Riccardo Garrone), anul 1990 asistă la aventurile ironice, naive ale unui Paradis plin de norișori și îngerași, înălțând diferite amestecuri de cafea Lavazza de la Crema e Gusto la Qualità Oro.

Patru în unul 1993-1994 Campaniile TV Lavazza ITALIA - Patru în unu



Lavazza își schimbă ambasadorii produselor sale. Noile reclame TV Lavazza gravitează în jurul a patru stele: Luciano Pavarotti, Monica Vitti, Giorgio Forattini și Bud Spencer.

 

Campaniile TV Lavazza ITALIA - Primul ambasador de produs: Nino Manfredi 1977-1992 Campaniile TV Lavazza ITALIA - Primul ambasador de produs: Nino Manfredi

 

 

 

Televiziunea este acum în culori, și este peste tot. Pe măsură ce avansează, Carosello este abandonat.
Lavazza și Armando Testa aleg o nouă campanie TV cu o puternică structură narativă, prezentând un singur ambasador de produs.
Până în 1993, acest ambasador ar fi un actor italian foarte popular, personificând cafeaua Lavazza: Nino Manfredi.

 

Sosirea lui Caballero și Carmencita pe Carosello 1960-1976 Campaniile TV Lavazza ITALIA - Sosirea lui Caballero și Carmencita pe Carosello



Două personaje care ar defini o eră și-au făcut apariția doar pe canalul alb-negru al RAI, pe singurul program comercial din acea vreme: Carosello.

Erau Caballero și Carmencita, eroii din “Love at first sight”, saga Paulista care ar ține în divertisment publicul de televiziune din Italia până la mijlocul anilor 1970.