x

RECCUPERAREA
DUPĂ CEL DE-AL DOILEA RAZBOI MONDIAL.

Italia a devenit republică în 1946.
Războiul a ajuns într-un final la sfârșit, împreuna cu o perioadă de embargo-uri
pe importurile de cafea.

  • Premiul San Luigi, 1947 (Mario, Beppe și Pericle Lavazza — Fotografii)
  • Mario, Beppe și Pericle Lavazza — O delegație braziliană vizitând fabrica din Corso Giulio Cesare, 1950
  • Mario, Beppe și Pericle Lavazza — O delegație braziliană vizitând fabrica din Corso Giulio Cesare, 1950

Premiul San Luigi, 1947 (Mario, Beppe și Pericle Lavazza — Fotografii)

Mario, Beppe și Pericle Lavazza — O delegație braziliană vizitând fabrica din Corso Giulio Cesare, 1950

Mario, Beppe și Pericle Lavazza — O delegație braziliană vizitând fabrica din Corso Giulio Cesare, 1950

1946

Mario, Beppe și Pericle Lavazza au avut intuiția corectă, și au decis ca compania să se specializeze în vânzarea cafelei: fără să iasă în pierdere, dar într-un pachet care sa poarte marca companiei.
#Idei

Primul logo Lavazza datează din 1946, și a fost creat de către Aerostudio Borghi în Milano.

Litera centrală “A”, mai mare decât celelalte litere, ne identifică încă astăzi.

Logo - Primul logo Lavazza - 1946
1946

Ideile mărețe
rezistă
testului timpului.

Amestecul Lavazza - 1950-60

În mod asemănător, în Italia suntem încă identificați prin seria de reclame TV “Paradiso Lavazza”, care își au originea în primul slogan de publicitate “Lavazza Paradiso in Tazza” (“Cafeaua Lavazza, paradisul într-o ceașcă”) din 1950.

1953: Autocolantele Lavazza care conțin evenimente sportive importante