x

NOI IDEI
PENTRU A SUPRAVIEȚUI CRIZEI.

Anii 70 au marcat o perioadă dificilă pentru
economia italiană.

  • Beppe Lavazza, 1968
  • Fotografii ale lui Giuseppe (Beppe) Lavazza — Călătoria în Brazilia cu fiul său Emilio, 1970
  • Pericle Lavazza în laboratorul de degustare, în anii 1960
  • Pericle Lavazza la Departamentul de Controlul Calității, în anii 1970
  • Călătoria lui Emilio Lavazza în Brazilia cu Pericle, în anii 1970

Beppe Lavazza, 1968

Fotografii ale lui Giuseppe (Beppe) Lavazza — Călătoria în Brazilia cu fiul său Emilio, 1970

Pericle Lavazza în laboratorul de degustare, în anii 1960

Pericle Lavazza la Departamentul de Controlul Calității, în anii 1970

Călătoria lui Emilio Lavazza în Brazilia cu Pericle, în anii 1970

1970-1971 caietul cu stocurile și caietul de notițe al lui Emilio Lavazza

Consumul cafelei a scăzut, de asemenea. Tocmai în perioadele de criză când este nevoie de inovare.
#inovație

După Pergamin și cutia metalică, ambalajul în vacuum aduce aroma deplină a cafelei Lavazza în casele italienilor.

Prima cafea ambalată astfel pentru vânzarea cu amănuntul, în 1971, a fost Qualità Rossa care este chiar și astăzi unul dintre amestecurile preferate ale italienilor.

Qualità Rossa - Ambalaj - 1971
Citare

Studii și cercetări orientate spre viitor.

Logo - “Il caffè espresso al bar la macchina espresso” - 1983

Si aceasta nu este tot. Cea mai mare școală de cafea din lume care există azi, a fost creată în această perioadă, în 1979, sub numele de Centrul Luigi Lavazza pentru Studii și Cercetare despre Cafea.

Astăzi, Centrul de Formare Lavazza continuă să furnizeze formare, să promoveze inovarea și să răspândească cultura în întreaga lume.

Centrul de Formare - sala de ședințe 1

Schițe ale anunțurilor prezentându-l pe actorul Nino Manfredi