• Tipăriți
  • Preferințe

ÎNCĂ ÎN CREȘTERE

Lavazza s-a impus ca lider al pieței italiene de vânzare cu amănuntul

Înființată în 1895, compania cu sediul în Torino a fost deținută de familia Lavazza timp de patru generații.
Lavazza este una dintre cele mai importante fabrici de prăjire a cafelei din lume, un lider în Italia cu o cotă de 44,9% din piața de retail.


Lavazza astăzi:

  • În peste 90 de țări din lume în care Lavazza este prezentă cu filiale directe Lavazza și o rețea extinsă de distribuitori
  • Peste 3,000 de angajați
  • 4 fabrici italiene, cărora li s-a alăturat noua fabrică din India, dedicată pieței interne
  • Peste 50 centre de formare în toată lumea în care 30,000 de oameni sunt formați în fiecare an
  • 25 de ani de tradiție în producția și comercializarea sistemelor de producție pentru segmentul cafelei porționate
  • 17 miliarde de cești de cafea Lavazza consumate anual în întreaga lume

Achiziții puternice – O companie în creștere
Lavazza în prezent deține 8% din acțiunile Green Mountain Coffee Roaster Inc. (GMCR), o companie de cafea de top, cu sediul în Waterbury, Vermont (USA), care de asemenea funcționează cu divizia Keurig@ a mașinilor de cafea pe bază de capsule.

În cadrul acordului, Keurig@ este distribuitorul exclusiv pentru noile mașini de cafea Lavazza-Keurig@ pentru a fi comercializate până la sfârșitul lui 2012, care se vor baza pe sistemul de capsulare Lavazza A Modo Mio și vor fi direcționate către piața de uz casnic.

Lavazza de asemnea deține 100% din Ercom S.p.A., un lider furnizor de băuturi calde și mixuri pentru șerbeturi și creme reci comercializate sub numele brand-urilorEraclea, Dulcimea și Whittington.

 


 

Training Center Network
Valorile distincte ale brand-ului Lavazza sunt în principal calitatea și inovația. Prin urmare, Lavazza a creat Training Center Network, o rețea internațională de peste 50 de centre de formare din toată lumea, unde aproximativ 30,000 de persoane în fiecare an, cum ar fi clienți, jurnaliști, lideri de opinie, pot învăța cum să facă un excelent expresso și să studieze totul despre cafea la un nivel mai înalt. 
Lavazza a semnat un acord important de cercetare și dezvoltare pe o perioadă de 5 ani cu Politehnica din Torino, și în octombrie 2010, a deschis Centrul de Inovație, o nouă secțiune a fabricii istorice din Torino, intenționând a se comporta ca un punct de reper unic pentru tot ce are legătură cu inovația. Noul centru găzduiește de asemenea diviziile de Cercetare & Dezvoltare, Design, Ingineria Sistemelor & Mașinilor, precum și Centrul de Formare. Pentru a afla mai multe, mergeți la secțiunea specifică.

Cu scopul de a-și consolida legăturile cu patria sa, compania a lansat un proiect ambițios de arhitectura pentru noul sediu care va fi inaugurat în Torino în 2016. Pentru a afla mai multe, mergeți la secțiunea specifică.