• Tipăriți
  • Preferințe

120 DE ANI DE SEMNE, PRODUSE, MESAJE

Lavazza și Design-ul: “fabrica stilului contemporan”

Mai multe info

RECLAME LAVAZZA
Campania Carmencita la Lavazza Paradiso: descoperă reclamele TV, care au lansat cele mai populare celebrități Lavazza. 

Grafică, design de produs, ambalare, comunicare și imagine coordonată. Cu abordarea sa creativă, experimentală, Lavazza a dezvoltat propria sa abordare a design-ului, ceea ce a transformat întreaga sa companie într-o fabrică de contemporaneitate, filozofie și stil de viață, o companie care înseamnă mai mult decât doar produse.
Datorită acestei abordări și a colaborării sale cu designeri de renume, Lavazza și-a creat gradat propria sa imagine distinctă, ceea ce o face unică pe scena italiană și cea internațională.

De la postere, ambalaje și caractere create de Armando Testa, recipientul cafelei Carmencitta de Marco Zanuso, mașinile Espresso Point de Pinnifarina, ceștile Claudio Caramel care au fost inspiraţia pentru litera "A" a mărcii, calendarele marilor fotografi, cana de cafea termică Chicco creată de Mateo Thun, la colecția Lavazza Design Paradiso și Coffee Design stau în mâinile bucătarilor șefi de top de astăzi.
Mergi la galeria care ilustrează etapele cheie ale istoriei design-ului Lavazza.

Lavazza Design Paradiso

Lavazza Design Paradiso este un proiect vesel, o serie de obiecte concepute pentru a fi date cadou și creat cu un zâmbet.. A fost inspirat de remarcabilul succes al campaniei Paradiso Lavazza și a urmat același spirit jucăuș și vesel al campaniei în sine. 

 

Zece designeri au creat zece obiecte de zi cu zi care se potrivesc perfect oriunde, de la cele mai luxuriante și fabuloase cadre, la o bucătărie obișnuita.
Descoperă toate obiectele Lavazza Paradiso Design și designerii în galeria foto.