• Tipăriți
  • Preferințe

RAPORT DE SUSTENABILITATE 2015

Dezvoltare continuă

Obiectivele documentului

Afacerea noastră a crescut foarte mult în ultimii ani. Locul șase în clasamentul mondial de cafea, Lavazza se reafirmă ca o companie globală, cu mai multe de 50% din veniturile sale venind din exporturi.


Descărcați Raportul de sustenabilitate în format  PDF

Sau citiți versiunea online interactivă pentru a vedea conținutul suplimentar.
Versiune pentru desktop: cel mai bine se vede cu Firefox, Chrome sau Internet Explorer 11.
iPad & Tablet: optimizat pentru ecranele de înaltă rezoluție

Suntem un Grup internațional de frunte, care ne angajăm în mod constant în a oferi aceeași calitate și excelență care ne-a diferențiat timp de 120 ani.

Vrem să continuăm să crește fără a pierde din vedere 
cine suntem și de unde venim, valorile 
în care este înrădăcinată afacerea noastră și respectul pentru oamenii noștri, ale căror muncă grea și competențe ne permit să aspirăm și să atingem obiectivele ambiționase.  La începutul anului 2017, ne-am mutat la noul sediu, care se află la doar câțiva pași de locurile în care compania a fost înființată în Torino, 
 oraș de inovare și schimbare.

Această relocare va reprezenta o oportunitate de a da un impuls spre o gestionare mai sustenabilă, integrată și inovatoare a Societății noastre. Noul sediu va fi, de fapt, caracterizat printr-o gestionare mai eficientă a consumului de energie, utilizare redusă
 a hârtiei, mai multă flexibilitate în organizarea
 spațiului. Mai mult decât atât, tehnologiile digitale vor favoriza un spirit din ce în ce mai cooperativ, precum și o comunicare eficientă în cadrul Societății și cu părțile interesate.

Sustenabilitatea reprezintă pentru noi o realitate și o oportunitate, iar noul sediu 
este un exemplu concret al acestui abordări.

Acest raport spune povestea a ceea ce s-a dovedit a fi 
aun an extraordinar pentru sustenabilitate, o poveste care începe cu o serie de evenimente speciale organizate pe parcursul anului 2015 - Lavazza a fost, de fapt selectată Cafeaua Oficială a Pavilionului Italian la Expoziția Universală 2015 și și-a prezentat primul Raport de sustenabilitate, precum și capsula sa compostabilă. Mai mult decât atât, Lavazza a insistat pe inovație prin lansarea primului espresso în spațiul cosmic, în timp ce cultural de susținere mulțumește parteneriatelor cu New
 York Guggenheim Museum și Venetian Civic Museums. Promovarea evenimentelor sportive internaționale, prin parteneriatul cu cele 4 turnee de tenis de Grand Slam a fost, de asemenea, un punct important în agenda Companiei. Un an special caracterizat, mai presus de toate, de unul dintre pilonii vizunii noastre antreprenoriale: atenția și grija pe care o dedică oamenilor noștri.

O poveste alcătuită din consistență și credibilitate, viziune și impuls spre un viitor de provocări și oportunități.

 

Alberto Lavazza

Președintele Luigi Lavazza S.p.A. 

Sustenabilitatea este un subiect pe care noi toți trebuie să-l luăm în considerare. Astăzi, și tot mai mult în viitor, aceasta va fi un element esențial al afacerii.

O provocare cu care noi, la Lavazza, ne confruntăm în fiecare zi, depunând toate eforturile pentru a oferi consumatorilor noștri Calitate 
la toate nivelurile. De fapt, suntem conștienți de faptul că consumatorii noștri nu sunt la fel ca în urmă cu zece ani și că devin din ce în ce mai conștienți de toate aspectele privind calitatea și valoarea produsului, inclusiv sustenabilitatea Companiei, atât în ceea ce privește procesul de produs și de producție.

Grație unei politici de creștere orientată asupra piețelor cheie și achizițiilor strategice, Lavazza se confirmă ca un lider global. Scopul nostru este de a continua în această direcție, prin valorificarea valorilor noastre, tradiției, calității și capacității noastre de a inova în mod continuu. Cu alte cuvinte, valorificarea a ceea ce face Lavazza unică. Suntem convinși că combinarea inovației și sustenabilității este cheie succesului. Prin urmare, investițiile noastre în cercetare și dezvoltare au fost mai mult decât duble în ultimii patru ani.

Credem în importanța răspândirii culturii noastre de cafea și excelenția mărcii noastre autentice italiene la nivel mondial.

În mod similar, cooperarea cu fermierii, în scopul de a spori know-how-ul,
este crucială pentru Lavazza. Facem acest lucru furnizându-le fermierilor instrumentele și tehnologiile adecvate pentru a aborda schimbările climatice și pentru a minimiza impactul asupra mediului al activităților lor, sprijinind în același timp îmbunătățirea metodelor de producție agricolă.

Piețele mondiale ne cer să creștem. Scopul nostru este să construim 
ceea ce ne-a făcut unul dintre cele mai credibile branduri în străinătate: valorile și identitatea noastră. O viziune care combină tradiția și inovația și, mai presus de toate, respectul pentru colaboratorii noștri și consumatorii din întreaga lume.


Antonio Baravalle

Director General al Luigi Lavazza S.p.A