Milano, Italia (19 septembrie 2017) – Lavazza, lider italian pe piața cafelei și unul dintre principalii actori mondiali din industrie, își inaugurează astăzi, în inima orașului Milano, primul său Flagship Store. Magazinul este un spațiu cu adevărat unic, conceput pentru a oferi o experiență captivantă și inovatoare a adevăratei lumi a cafelei Lavazza. Acest ingredient esențial, de zi cu zi, este prezentat în cadrul locației într-un mod surprinzător de nou, permițând clienților să descopere aspectele sale originale, ca parte a unei experiențe multisenzoriale care combină tradiția și inovația. Această ofertă grupează de la clasicul espresso italian la creații exclusiviste de Coffee Design, pentru a prezenta întregul proces de a face cafea, începând cu arta de prăjire până la diferitele tehnici de extracție. Toate reprezintă manifestări diferite care au însă un singur scop: evidențierea calității și unicității cafelei Lavazza în toate formele sale.
Deschiderea primului Flagship Store al Lavazza face parte dintr-un plan strategic ce urmărește ilustrarea experienței companiei, dobândită pe parcursul istoriei sale de peste 120 de ani, precum și a creativității pe care o aplică experiențelor în domeniul cafelei.
„Inaugurarea de la Milano, un oraș care a câștigat în ultimii ani o atenție globală considerabilă, face parte dintr-o strategie internațională mai amplă, cu obiectivul important, dar dificil, de a ajuta la reînnoirea imaginii brandului. Aceasta este prima etapă a unui proces care vizează deschiderea de noi Flagship Store-uri pe piețele-cheie pentru Lavazza”, a comentat Giuseppe Lavazza, vicepreședintele Lavazza.
„Credem cu tărie în acest proiect, care are ca scop să ofere tuturor șansa de a experimenta ce are cel mai bun de oferit universul cafelei Lavazza. Vom surprinde publicul cu produse cu adevărat noi de Coffee Design, dezvoltate datorită experienței noastre extinse în experimentarea în parteneriat cu lumea gastronomiei de top. Toate acestea se desfășoară într-o locație în care fiecare element transmite istoria și esența unei companii care s-a angajat întotdeauna să promoveze tradiția cafelei autentice italiene, cu un accent constant pe viitor și inovație”, a adăugat Marco Lavazza, vicepreședintele Lavazza.
De fapt, acest nou cămin al cafelei întruchipează fiecare caracteristică Lavazza.
Modernul Flagship Store al Lavazza îi va întâmpina pe vizitatori și îi va însoți într-o călătorie pentru descoperirea metodelor tradiționale și actuale de a bea cafea, toate acestea aranjate în patru zone în jurul unui bar central în formă eliptică, cu un stil și culori care evocă ingredientul brut, oferind o scenă pentru toate experiențele posibile în domeniul cafelei, într-o atmosferă unică. Deasupra barului este poziționat un candelabru spectaculos, conceput ca un element de efect pentru a evidenția magia cafelei. Forma sa de ansamblu reprezintă o boabă de cafea uriașă, formată, la rândul său, din 640 de boabe de cafea de două dimensiuni diferite.
Patru zone, un element central: cafeaua