ÎNAPOI
12 min

Primul Flagship Store al Lavazza se deschide la Milano și oferă cafea în modalități nemaiîntâlnite până în prezent.

09.19.2017 • Evenimente și sponsorizări


Milano, Italia (19 septembrie 2017) 
– Lavazza, lider italian pe piața cafelei și unul dintre principalii actori mondiali din industrie, își inaugurează astăzi, în inima orașului Milano, primul său Flagship Store. Magazinul este un spațiu cu adevărat unic, conceput pentru a oferi o experiență captivantă și inovatoare a adevăratei lumi a cafelei Lavazza. Acest ingredient esențial, de zi cu zi, este prezentat în cadrul locației într-un mod surprinzător de nou, permițând clienților să descopere aspectele sale originale, ca parte a unei experiențe multisenzoriale care combină tradiția și inovația. Această ofertă grupează de la clasicul espresso italian la creații exclusiviste de Coffee Design, pentru a prezenta întregul proces de a face cafea, începând cu arta de prăjire până la diferitele tehnici de extracție. Toate reprezintă manifestări diferite care au însă un singur scop: evidențierea calității și unicității cafelei Lavazza în toate formele sale.

Deschiderea primului Flagship Store al Lavazza face parte dintr-un plan strategic ce urmărește ilustrarea experienței companiei, dobândită pe parcursul istoriei sale de peste 120 de ani, precum și a creativității pe care o aplică experiențelor în domeniul cafelei.

„Inaugurarea de la Milano, un oraș care a câștigat în ultimii ani o atenție globală considerabilă, face parte dintr-o strategie internațională mai amplă, cu obiectivul important, dar dificil, de a ajuta la reînnoirea imaginii brandului. Aceasta este prima etapă a unui proces care vizează deschiderea de noi Flagship Store-uri pe piețele-cheie pentru Lavazza”, a comentat Giuseppe Lavazza, vicepreședintele Lavazza.

„Credem cu tărie în acest proiect, care are ca scop să ofere tuturor șansa de a experimenta ce are cel mai bun de oferit universul cafelei Lavazza. Vom surprinde publicul cu produse cu adevărat noi de Coffee Design, dezvoltate datorită experienței noastre extinse în experimentarea în parteneriat cu lumea gastronomiei de top. Toate acestea se desfășoară într-o locație în care fiecare element transmite istoria și esența unei companii care s-a angajat întotdeauna să promoveze tradiția cafelei autentice italiene, cu un accent constant pe viitor și inovație”, a adăugat Marco Lavazza, vicepreședintele Lavazza.

 

De fapt, acest nou cămin al cafelei întruchipează fiecare caracteristică Lavazza.

Modernul Flagship Store al Lavazza îi va întâmpina pe vizitatori și îi va însoți într-o călătorie pentru descoperirea metodelor tradiționale și actuale de a bea cafea, toate acestea aranjate în patru zone în jurul unui bar central în formă eliptică, cu un stil și culori care evocă ingredientul brut, oferind o scenă pentru toate experiențele posibile în domeniul cafelei, într-o atmosferă unică. Deasupra barului este poziționat un candelabru spectaculos, conceput ca un element de efect pentru a evidenția magia cafelei. Forma sa de ansamblu reprezintă o boabă de cafea uriașă, formată, la rândul său, din 640 de boabe de cafea de două dimensiuni diferite.

 

 

Patru zone, un element central: cafeaua

 

1. COFFEE DESIGN – O FORMĂ DE ARTĂ LANSATĂ DE LAVAZZA


Călătoria prin universul cafelei începe cu rețete surprinzătoare oferite într-o zonă dedicată Coffee Design, exprimând vocația înnăscută a brandului pentru creativitate și inovație. Într-adevăr, Lavazza a creat această disciplină, în care designul culinar de ultimă oră întâlnește cafeaua pentru a crea combinații de arome perfect noi. Produsele inovatoare de Coffee Design sunt rezultatul cercetării și experimentării în domeniul cafelei realizate în cadrul Centrului de instruire Lavazza și care implică chefi de top la nivel internațional. Acest lucru a condus la creații unice pe bază de cafea prezentate consumatorilor pentru prima dată în Flagship Store. Ca într-un adevărat spectacol de gătit, clienții pot viziona fascinantul proces de pregătire și pot degusta produse realizate după unele dintre rețetele de Coffee Design ale Lavazza, care se joacă cu elementul cafea, transformându-l cu măiestrie în inovații gastronomice spectaculoase, inclusiv cafea-spumă, caviar, cocktailuri și produse solide neașteptate, pentru senzații noi de gust, de la micul dejun la desert.

 

2. CAFEA PROASPĂT PRĂJITĂ


Zona de Produse proaspăt prăjite a magazinului este dedicată descoperirii artei prăjirii și a amestecurilor, o inovație pe deplin italiană introdusă de fondatorul companiei, Luigi Lavazza, în 1895. La fel ca primul magazin alimentar Lavazza din Torino, situat pe Via San Tommaso, cafeaua verde proaspătă, de înaltă calitate, provenită de la cultivatorii de cafea din întreaga lume, este transformată aici, folosind un echipament special de prăjire. Toate acestea se fac la vedere, în fața clienților, care pot încerca sau cumpăra selecții ale celor mai bune origini și amestecuri alese de Lavazza. Dedicat locului care găzduiește Flagship Store, amestecul premiat „San Fedele” ce conține trei origini speciale, din Etiopia, Guatemala și El Salvador, a fost special creat cu ajutorul malaxoarelor Lavazza pentru oamenii din Milano și nu numai.

 

3. ESPRESSO ȘI MAI MULT DECÂT ATÂT: ANALIZA UNEI PLĂCERI EXTRAORDINARE


În zona Cafenelei, clienții se pot bucura de produsele premium exclusiviste ale Lavazza, inclusiv amestecul organic premiat Alteco și amestecul Kafa ediție specială, oferind o călătorie unică din nordul în sudul Italiei, prin rețete vechi de espresso și reinterpretări locale, toate, însoțite de selecții speciale de ciocolată produsă manual, create de Guido Gobino pentru Lavazza.

 

4. METODE DIFERITE DE PREPARARE, UN OBIECTIV COMUN: EVIDENȚIEREA CALITĂȚII CAFELEI


În cele din urmă, o zonă va fi dedicată transformării magice a Slow Coffee, o abilitate pe care iubitorii de cafea vor fi capabili să o experimenteze ei înșiși.

Espresso reprezintă interpretarea tradițională a cafelei. Dar nu este singura. MilkUp este un aparat cu inducție din gama A Modo Mio pentru prepararea de cappuccino, care combină limbajul de design, ce cuprinde elemente puternice, colorate și simple, cu un finisaj frumos. Manifestări diferite care au însă un singur scop: evidențierea excelenței originilor și amestecurilor de cafea.

 

MAI MULT DECÂT CAFEA


Flagship Store-ul Lavazza funcționează și ca o „cafenea gastronomică”, concept dezvoltat cu scopul de a reprezenta universul cafelei în toate formele sale, împreună cu oferte de preparate gastronomice excepționale, care să confirme relația de lungă durată a companiei din Torino cu gastronomia de top dezvoltată pe parcursul a peste douăzeci de ani. Angajamentul permanent al Lavazza pentru excelență și experimentare se află în spatele conceperii Meniului  din Flagship Store, care include atât produse dulci, cât și sărate, ce reinterpretează bucătăria tradițională italiană în formate de mici dimensiuni, folosind doar cele mai bune ingrediente. Este alegerea ideală pentru o pauză de prânz sau o gustare ambalată cu arome, dezvoltate în jurul experienței centrale a cafelei.

 

 

UN SPAȚIU CU UN DESIGN UNIC


Proiectat de compania recunoscută la nivel internațional JHP, noul Flagship Store este situat în zona istorică Piața San Fedele, un loc din inima orașului Milano care combină istoria cu modernitatea. Un stil reprezentativ italian domină Flagship Store-ul, variind de la materiale la finisaje, datorită parteneriatului dintre compania din Torino și unii dintre designerii de top din Italia. De fapt, designul interior joacă un rol-cheie, rezumat de candelabrul superb, cu cascadele sale de lumină formate din peste 600 de pandantive sub formă de boabe de cafea iluminate, pentru un efect extraordinar de pitoresc. Mai mult, interioarele ies în evidență cu designul elegant și original semnat de graficianul și jurnalistul pe teme de gastronomie Gianluca Biscalchin, al cărui gust subtil contemporan prinde viață în unele instalații speciale de pe pereți și în alte detalii verzi strălucitoare care amintesc de plantațiile de cafea.

 

DESCĂRCAȚI
DESCĂRCAȚI
PDF