1927
Dezvoltarea – de la un magazin la o companie mică. În timpul primilor ani de după război, a avut loc un boom economic în Torino: Fiat a început să producă mașini la fabrica din Lingotto, iar magazinul Lavazza s-a dezvoltat, devenind o mică companie.
1927
Inovație

Compania Luigi Lavazza SpA a fost înființată în 1927, cu sediul în Corso Giulio Cesare nr. 65. Compania era formată din Luigi Lavazza, soția sa, Emilia, și copiii săi, Maria, Mario și Giuseppe, acesta din urmă fiind cunoscut sub numele de Beppe. Ei au creat compania Luigi Lavazza, cu un capital de 1,5 milioane de lire. Din momentul acela, cucerirea provinciei a început cu o flotă auto și o rețea de vânzări. Suntem încântați să subliniem rolurile importante pe care le-au jucat Emilia și Maria, cele două femei din rândul celor cinci membri fondatori.

Produs

În perioada acelor ani, Lavazza a introdus pergaminul: un ambalaj care are două straturi de hârtie ce păstrează întreaga aromă a cafelei. Acest lucru a permis familiilor să cumpere cantități mai mari din amestecul preferat de cafea și să-l păstreze pentru mai multe zile acasă. A fost primul pas către ambalajul Lavazza pe care îl găsim și astăzi în magazine.

Comunicare

Denumirea companiei – Luigi Lavazza – apare în broșura dedicată colecției de figurine „Concorso Del Leone” (1937), alături de cele ale altor companii implicate, de asemenea, în inițiativă.

Continuarea călătoriei
1947