1971
Anii '70 au marcat o perioadă dificilă pentru economia italiană, însă Lavazza nu a pierdut nicio bătălie. Compania a găsit noi modalități de depășire a crizei și s-a implicat în studii și cercetări pentru a continua să progreseze în spiritul inovației.
1971
Inovație

În 1979, a fost înființat Centrul „Luigi Lavazza”, care avea drept scop realizarea de studii și cercetări în domeniul cafelei. Principalele sale activități vizau cunoștințele despre consumul de cafea, realizarea de cercetări cu privire la băutură, la efectele acesteia și la promovarea sa.

Produs

Amestecul Qualità Rossa a ajuns pe rafturi în pachete vidate noi, care au permis păstrarea integrității gustului și a aromei de cafea. Sistemul de ambalare în vid a fost conceput în colaborare cu Goglio.

Comunicare

În 1977, televiziunea a devenit „color”, iar Nino Manfredi a devenit imaginea Lavazza. Acesta a rămas ambasadorul nostru timp de 16 ani.

Continuarea călătoriei
1989