Grupul
Stabilitatea unei afaceri de familie sprijină o abordare pe termen lung, orientată spre valoare.

Structura

În ultimii ani, Grupul Lavazza s-a angajat într-un proces de dezvoltare internațională menit să îi consolideze independența și capacitatea de a concura la nivel mondial

Filialele
lavazza-le-consociate-m
  • +90

    Țările în care compania Lavazza este prezentă

  • +4000

    Parteneri

  • +50

    Centrul de instruire la nivel mondial

  • 64%

    Din veniturile generate de piețele din afara Italiei

  • 37%

    Lider pe piața de retail din Italia, cu o cotă de piață în valoare de

  • 1,87 miliarde EUR

    Venituri nete: în creștere cu 9,3% față de 1,71 miliarde EUR în 2017

  • Locul 38

    în clasamentul Global RepTrak® 2019 al Reputation Institute al primelor 100 de mărci din lume

Alte branduri ale grupului
lavazza-chi-siamo-il-gruppo-loghi-slider
Birourile și distribuitorii noștri
FILTRARE DUPĂ

Raport și declarație

Vizualizați rezultatele anuale ale Grupului Lavazza pentru anul 2018.

DESCĂRCAȚI DECLARAȚIA