Valorile noastre


Istoria Lavazza este cea a unei afaceri care, de peste 120 de ani, a urmărit o viziune a companiei bazată pe pasiunea pentru muncă, pentru produsul creat și pentru terenul unde își derulează operațiunile. Aceste valori au fost înrădăcinate în ADN-ul Lavazza încă de la fondarea companiei, în 1895, și au fost promovate de patru generații de antreprenori.

Fiecare membru al familiei care a lucrat în cadrul companiei a ajutat-o să crească, transformând-o în compania de astăzi, încă fidelă pasiunii și inovației moștenite de la Luigi Lavazza.

„Este vorba despre a face afaceri cu inima”,
potrivit lui Emilio Lavazza
Acesta este spiritul care ne-a permis să extindem compania de-a lungul anilor: modul nostru de a face afaceri este un exemplu de sustenabilitate în cel mai deplin sens al cuvântului. Este o calitate creată și împărtășită cu toți oamenii pe care i-am întâlnit, începând cu angajații noștri și cu locurile în care ne desfășurăm activitatea.
Lavazza chiar investește în dezvoltarea țărilor în care operează.

De peste zece ani, am implementat și am contribuit la proiecte de sustenabilitate în sprijinul comunităților locale din America Centrală și de Sud, în Africa și în Asia, ajutând micii producători de cafea cu programe destinate îmbunătățirii economiei locale, vieții comunitare (școală, condiții de muncă) și protecției mediului.


Acestea sunt calitățile care, zi de zi, stau la baza valorii companiei, permițându-ne să fim recunoscuți la nivel mondial ca un grup excepțional, nu doar pentru producția de cafea premium, ci și pentru abordarea noastră în ceea ce privește munca și angajamentul social.