Back
PRODUSE
COLLECTIONS
CAFEA

*Compania Lavazza nu este afiliată, susținută sau sponsorizată de Nespresso
**Nescafè®, Dolce Gusto® și Melody I sunt mărci comerciale terțe fără nicio legătură cu Luigi Lavazza S.p.A.​

LAVAZZA STORIES
alt alt

Lavazza la dispoziția dvs.

Nicio întrebare nu este prea neînsemnată și nicio solicitare nu este prea mare

Vă putem ajuta cu alegerile de cafea, întrebările despre produse și achizițiile online.

Vă putem ajuta cu alegerile de cafea, întrebările despre produse și achizițiile online.

Întrebări frecvente

Rezultate pentru {searchInput}

Niciun rezultat pentru {searchInput}, verificați că este scris corect.

Coffee Machines

Care sunt cele mai frecvente greșeli? Ce nu ar trebui să fac?

  • Nu lăsați cablul de alimentare să intre în contact cu părțile fierbinți ale aparatului
  • Nu lăsați niciodată aparatul nesupravegheat când este conectat la rețea
  • Nu introduceți aparatul în apă sau alte lichide
  • Nu depășiți volumul maxim de umplere indicat pe aparat
  • Nu folosiți aparatul dacă rezervorul de apă nu a fost umplut
  • Nu utilizați aceeași capsulă de mai multe ori
  • Introduceți numai capsule oficiale Lavazza A Modo Mio în aparat 
  • Nu folosiți aparatul în aer liber
  • Introduceți numai capsule Lavazza A Modo Mio sau capsule compatibile cu sistemul Lavazza A Modo Mio în compartimentul pentru capsule. Nu introduceți degetele sau alte obiecte în compartimentul pentru capsule
  • În caz de avarii, deconectați imediat ștecherul din priză. Nu utilizați aparate defecte
  • Centrele de service autorizate Lavazza sunt singurele care pot efectua intervenții și reparații
  • Nu se acceptă răspunderea pentru eventuale daune în cazul reparațiilor care nu au fost efectuate de centrele autorizate Lavazza

Ce instrucțiuni trebuie să urmez când folosesc aparatul?

  • Utilizați numai Lavazza A Modo Mio sau capsule compatibile.
  • Așezați întotdeauna aparatul pe o suprafață plană și uniformă.
  • Folosiți doar apă rece, plată, potabilă pentru a umple rezervorul de apă; nu utilizați niciodată lapte sau alte lichide.
  • Aparatul și accesoriile pot deveni fierbinți în timpul funcționării. Utilizați numai maneta desemnată și lăsați aparatul să se răcească înainte de curățare sau depozitare.
  • Aparatul și accesoriile pot deveni fierbinți în timpul funcționării. Utilizați numai maneta desemnată și lăsați aparatul să se răcească înainte de curățare sau depozitare.
  • Nu țineți aparatul la o temperatură mai mică de 5°C, deoarece înghețul îl poate deteriora. Nu folosiți aparatul de cafea în aer liber.
  • Nu efectuați modificări tehnice asupra aparatului.
  • Nu atingeți părțile fierbinți imediat după utilizarea aparatului. Când preparați cafea sau lapte, acordați atenție eventualilor stropi de lichid fierbinte. 
  • Înainte de a curăța aparatul, este esențial să scoateți cablul de alimentare din priză și să așteptați ca aparatul să se răcească. Nu scufundați aparatul în apă. Spălați în apă doar piesele enumerate în manual

Ce este detartrarea, de ce și cât de des trebuie să o fac?

Apariția calcarului este un fenomen normal atunci când utilizați aparatul de cafea și duce la reducerea debitului de apă sau la cafea rece. Va trebui, prin urmare, să detartrați mașina la aproximativ trei luni și de fiecare dată când lumina de detartrare de pe aparat este aprinsă (pentru modelele de aparate echipate cu alertă de detartrare). Dacă locuiți într-o zonă în care predomină apa dură, este posibil să fie nevoie de detartraj frecvent.  Lavazza nu își asumă nicio responsabilitate pentru deteriorarea aparatului ca urmare a neefectuării detartrajului.

Pentru a finaliza procesul de detartrare, utilizați un tip de produs de detartrare netoxic și/sau nedăunător pentru aparatele de cafea, disponibil în mod obișnuit pe piață.

Nu beți soluția de detartrare și lichidele care au trecut prin mașină până la finalizarea ciclului.

Nu utilizați niciodată oțet ca agent de detartrare.

Ce ar trebui să fac când pornesc aparatul pentru prima dată?

  • Scoateți și clătiți rezervorul de apă.
  • Umpleți rezervorul de apă până la nivelul MAX numai cu apă proaspătă, potabilă.
  • Puneți rezervorul la loc.
  • Conectați cablul de alimentare la o priză.
  • Apăsați comutatorul de pornire/preparare pentru a porni aparatul.
  • Așteptați până când aparatul încheie ciclul de încălzire. Aparatul este gata când se aprinde lumina continuă a comutatorului de pornire/preparare.
  • Înainte de a prepara cafeaua, treceți cel puțin un rezervor de apă prin aparat, în care nu trebuie să se afle capsule.
  • Puteți folosi acum capsulele pentru a vă bucura de gustul aromelor. Savurați-vă cafeaua!

Cum pot detartra?

Pașii procesului de detartrare sunt diferiți în funcție de modelul mașinii și vă recomandăm să citiți manualele de utilizare pe următoarea pagină de aparate:

Vocal 

SMEG 

Desea 

Idola 

Tiny 

Jolie 

Jolie & Milk 

Jolie Plus

Pot obține o garanție pentru aparatul meu de cafea Lavazza?

Toate aparatele de cafea A Modo Mio de la Lavazza beneficiază de o garanție de 2 ani. Perioada de garanție a aparatului dvs. de cafea Lavazza A Modo Mio începe odată cu achiziționarea aparatului. Garanția nu poate fi amânată pentru a fi activată la o dată ulterioară.

Corporate

Ce este Fundația Lavazza?

Fundația nonprofit Giuseppe și Pericle Lavazza, înființată în 2004, promovează și realizează proiecte sustenabile din punct de vedere economic, social și de mediu în favoarea comunităților producătoare de cafea din întreaga lume. Obiectivul principal al proiectelor susținute de Fundația Lavazza este de a ajuta producătorii de cafea să își îmbunătățească randamentul și calitatea produselor, prin instruirea cu privire la cele mai bune practici agricole și încurajarea dezvoltării abilităților lor antreprenoriale. Pentru mai multe informații, consultați secțiunea relevantă a site-ului Lavazza.

Am o cerere comercială, cum ar trebui să iau legătura cu dvs.?

Trimiteți cererea dvs. aici.

Ce este și cum funcționeazã Lavazza Training Center?

Mai multe detalii la acest link! Momentan, activitățile de training promovate de Training Center sunt rezervate profesioniștilor care folosesc produsele Lavazza destinate restaurantelor și barurilor. Dacă sunteți deja client Lavazza, ne puteți lăsa datele dvs. personale (numele companiei, numele și prenumele dvs., orașul și județul de reședință, numărul de telefon, codul TVA) folosind linkul formularului de contact B2B, iar un reprezentant Lavazza vă va contacta pentru a vă oferi informații detaliate. Intenționăm, însă, să extindem accesul la cursurile noastre și pentru consumatori: urmăriți-ne în continuare pentru a fi la curent cu activitățile noastre!

Ce face Lavazza pentru sustenabilitate?

Strategia de sustenabilitate a Grupului Lavazza este conturată în documentul nostru Manifestul de sustenabilitate „Fiecare cană are un scop”, o declarație de politică inspirată de simțul puternic al responsabilității corporative pe care compania l-a avut întotdeauna față de comunitățile în care își desfășoară activitatea. Nu ratați nici Bilanțul de sustenabilitate, principalul instrument pe care îl folosim pentru a comunica rezultatele anuale ale eforturilor noastre din domeniul sustenabilității.

Cum puteți lucra cu noi la Lavazza?

Alăturați-vă Lavazza și dezvoltați-vă alături de noi. Accesați acest link pentru a verifica pozițiile libere momentan.

Cum pot deveni furnizor Lavazza?

Accesați acest link pentru a afla cum puteți deveni unul dintre furnizorii noștri.

Relații cu clienții

Aveți nevoie de ajutor? Consultați întrebările frecvente sau contactați-ne.

MAGAZIN IMPORTANT

Bucurați-vă de o experiența autentică Lavazza în magazinele noastre.