În timpul unei excursii din 1935 în America de Sud, Luigi Lavazza și-a exprimat dezamăgirea când a văzut distrugerea unor culturi întregi de cafea pentru că nu au putut fi vândute: o experiență care l-a afectat profund și care, în cele din urmă, i-a format viziunea despre cum ar trebui să se desfășoare o afacere. De atunci, am acordat întotdeauna atenție patrimoniului economic, uman, ecologic și cultural al țărilor în care ne desfășurăm activitățile. De-a lungul anilor, acest lucru s-a transformat în acțiuni concrete în sprijinul producătorilor și al comunităților lor, precum și în asistență semnificativă acordată unor organizații din toată lumea. Cum am făcut acest lucru? Împărtășind viziunea și angajamentul nostru cu părțile interesate interne și externe.
Obiectivul Lavazza este crearea unui ciclu continuu în care inovarea produselor și a proceselor, excelența calitativă și sustenabilitatea să se alimenteze reciproc, prin contribuția tuturor persoanelor care colaborează cu noi, pentru a progresa, zi de zi, pe calea unei creșteri economice sustenabile.