*Compania Lavazza nu este afiliată, susținută sau sponsorizată de Nespresso
**Nescafè®, Dolce Gusto® și Melody I sunt mărci comerciale terțe fără nicio legătură cu Luigi Lavazza S.p.A.
Lumea cafelei și cea a evenimentelor sportive importante au în comun câteva componente fundamentale: socializare, ritual, energie, angajament și răspândirea globală. Printre diferitele parteneriate pe care Lavazza le-a susținut de-a lungul anilor, printre sporturi de primă clasă, precum tenis, golf, schi și curse hipice, există un parteneriat special când vine vorba de lumea fotbalului.
Colaborarea cu Juventus, una dintre cele mai de succes echipe din Italia și din Europa, cu sediul la Torino, la fel ca și Lavazza, datează din 8 septembrie 2020.
Locul unde a fost făcut anunțul prin care Lavazza a fost încoronată drept Cafeaua Oficială a echipei care deținea titlul de campioană a Italiei la acea vreme a fost Nuvola Lavazza, sediul nostru din Torino. Parteneriatul dintre Bianconeri și Lavazza, ambele originare din același oraș, a fost, totuși, un eveniment global: două mărci, care au valorificat o viziune strategică și abilități antreprenoriale remarcabile, care au reușit să creeze și să exporte modele de afaceri câștigătoare recunoscute la nivel internațional, devenind entități de clasă mondială cu drepturi depline.
Parteneriatul sărbătorește excelența născută la Torino, acum recunoscută peste tot în lume, care-și are bazele, în principal, în valorile comune pe care cele două branduri emblematice le au în comun, angajamentul lor pentru inovație, pasiune, tradiție și o abordare care plasează oamenii pe primul loc, în care aceștia devin protagoniști reali a unei povești despre excelență.
Este important de menționat că parteneriatul impune și consumul exclusiv al cafelei Lavazza la toate barurile și în toate sălile de socializare ale Stadionului Allianz din Torino, echipat cu o Stație de cafea confortabilă, precum și utilizarea automatelor de cafea Lavazza în toate boxele Sky ale stadionului și posibilitatea de a furniza cafea la J Hotel.
Subliniind accentul pus de Lavazza pe valorile sportului, un pilon cheie în strategia de marketing a companiei, directorul de marketing al Lavazza Group, Sergio Cravero , a declarat, în numele mărcii, că este deosebit de mândru de semnarea unui astfel de parteneriat de prestigiu pe mai mulți ani, mai ales având în vedere legătura dintre cele două mărci și orașul Torino.
Pe lângă întărirea rădăcinilor sale locale, Lavazza Group a semnat, în noiembrie 2018 și a reînnoit în 2021, un parteneriat pe mai mulți ani cu unul dintre cele mai importante cluburi deținătoare a celor mai multe titluri din fotbalul britanic, respectiv F.C. Arsenal , devenind „Cafeaua Oficială” a clubului. Datorită acestei noi colaborări, excelența cafelei italiene autentice se întâlnește oficial pentru prima dată cu marele fotbal englezesc.
Fondarea Lavazza și a clubului britanic, în mod interesant, au avut loc cam în aceeași perioadă: în timp ce tradiția longevivă a Lavazza de a oferi cafea italiană autentică a început în 1895, Arsenal a luat naștere în 1886. Lavazza își declară din nou angajamentul față de cultură, tradiție și pasiune, aceleași valori împărtășite și de Tunari de fiecare dată când ies pe teren.
Parteneriatul garantează servirea de cafea Lavazza tuturor iubitorilor fotbalului ce vizitează Stadionul Emirates, precum și în centrul de antrenament al echipei, pentru următorii ani.
Fidelă convingerii sale privind incluziunea, Lavazza este mândră că a devenit și un susținător al echipei feminine Arsenal în 2021, un parteneriat reînnoit pe durata sezonului 2022/2023.