Mick Desmond este director comercial și media la Wimbledon și este responsabil pentru „tot ceea ce privește comunicarea, veniturile, partenerii de afaceri și relațiile cu difuzorii.”
Publicat la 02 august 17
Mick Desmond este director comercial și media la Wimbledon și este responsabil pentru „tot ceea ce privește comunicarea, veniturile, partenerii de afaceri și relațiile cu difuzorii.”
„Noi creăm conținut extrem de variat, și nu numai despre tenis: despre ce se întâmplă în loja regală, despre mâncare, modă, despre celebritățile care participă...” Pe scurt, Wimbledonul trebuie să se schimbe continuu, pentru a putea rămâne același.
Un punct de vedere care rezumă povestea de succes a celui mai vechi și mai prestigios turneu de mare șlem din lume.
Este un loc de muncă complex, unul care necesită capacitatea de a echilibra inovația și tradiția, de a ține pasul cu vremurile, fără a modifica esența turneului. „Un exemplu evident”, ne spune el în fața unui cappuccino Lavazza, „este dat de platformele noastre digitale. Acestea sunt destinate unui public mult mai tânăr, care dorește să poată urmări meciurile din cadrul turneului de la Wimbledon oriunde și oricând.”