*Compania Lavazza nu este afiliată, susținută sau sponsorizată de Nespresso
**Nescafè®, Dolce Gusto® și Melody I sunt mărci comerciale terțe fără nicio legătură cu Luigi Lavazza S.p.A.
Născut la Madrid, în 1968, a lucrat pentru nenumărate ziare internaționale și spaniole și a colaborat la crearea mai multor campanii publicitare pentru mărci internaționale. Și-a expus lucrările în Madrid și în Barcelona și a câștigat un „Leu de Aur” la Festivalul de publicitate de la Cannes.
Printre recentele sale proiecte: PhotoEspaña la Naarden Photofestival în Olanda, Art Toronto (2007), o expoziție solo la Paris și la Matarte es Matarme Photofestival din Miami, unde a luat naștere calendarul de modă din 2009. A creat videoclipuri muzicale, precum „Pretendo Hablarte”. I s-a decernat premiul I la Săptămâna Internațională de Film din Mexic și a primit medalia de aur pentru grafică, precum și medalia de bronz pentru campanii de exterior la Festivalul Sol. El a supervizat scenografia și regia artistică pentru opera „Hughenoții” în New York.
Situate într-un oraș lipsit de legi, în stilul benzilor desenate americane din anii 1940, fotografiile lui Eugenio Recuenco prezintă eroine senzuale care devin invincibile datorită cafelei espresso Lavazza. Utilizarea ingenioasă a luminii și culorilor umple fiecare scenă cu mementouri parfumate de cafea. Eugenio Recuenco este considerat unul dintre cei mai creativi fotografi spanioli contemporani, celebru la nivel internațional pentru munca sa în domeniul editorial și în cel publicitar. Are un stil personal, definit ca fiind atât „cinematografic”, cât și „pictorial”.