Back
PRODUSE
COLLECTIONS
CAFEA

*Compania Lavazza nu este afiliată, susținută sau sponsorizată de Nespresso
**Nescafè®, Dolce Gusto® și Melody I sunt mărci comerciale terțe fără nicio legătură cu Luigi Lavazza S.p.A.​

LAVAZZA STORIES
ALT alt

CALENDARUL LAVAZZA 2021 - NOUA UMANITATE

Echipa Lavazza 3 minute

„A fi uman este cea mai extraordinară caracteristică a ființelor umane.”
- Francesca Lavazza

Noua Umanitate, care este și titlul noului calendar Lavazza, este o renaștere personală și colectivă care a apărut dintr-un moment dramatic, o experiență comună de izolare, care ne-a inspirat să ne folosim talentele și sensibilitățile, să ne deschidem mințile și inimile și să reconstruim și să promovăm valori mai profunde de respect, incluziune și sustenabilitate.

Prin acest proiect, Lavazza speră să construiască o punte între oameni, oferindu-le o nouă viziune asupra lumii și aducându-i împreună, folosind arta ca limbaj universal. Este o mișcare de transformare care își propune să redefinească relația dintre indivizi și comunitatea lor, concentrându-se pe ceea ce a fost întotdeauna important: mediu, sustenabilitate, diversitate și respect pentru oameni.

COPERTĂ CALENDAR

realizată de Christy LEE ROGERS

„Lavazza are inimă și suflet”.
- Christy Lee Rogers

Acesta este lucrul pe care acest proiect i l-a transmis lui Christy Lee Rogers și ceea ce a inspirat-o să-și unească forțele cu echipa Lavazza pentru a crea coperta calendarului Lavazza 2021.

Christy vede arta ca pe o poartă către suflet și crede că poate fi folosită pentru a privi dincolo de limitele restrânse ale ceea ce se află chiar în fața noastră. Proiectul Noua Umanitate face exact acest lucru.

Cu dragostea lui Christy pentru apă, muza artistică pentru proiectul de copertă a calendarului Lavazza 2021, Christy pune accentul pe speranță și frumusețe, dar mai ales pe vulnerabilitatea noastră ca oameni și pe modul în care ne putem găsi cele mai profunde puncte forte învățând cum să ne descurcăm cu ea.

Prin acest proiect, Christy speră să-i inspire pe alții să-și imagineze un viitor mai bun și o lume mai bună. O lume în care oamenii se ridică unii pe alții. O lume care manifestă umanitate. O nouă umanitate care își pune inima și sufletul în tot ceea ce face, la fel ca Lavazza.

INTERIORUL CALENDARULUI

În cadrul unui eveniment care se referă la Noua Umanitate, calendarul Lavazza 2021 va fi dezvăluit publicului printr-un mozaic de voci din comunitatea Lavazza și nu numai, care transmit atât un avertisment, cât și un mesaj de speranță.

IANUARIE - PAGINĂ REALIZATĂ DE DENIS ROUVRE
„Mi-am imaginat această nouă umanitate ca pe o cale de întoarcere la originile lumii”.

Dennis a contribuit la calendarul Lavazza 2021 cu o imagine fantastică în care oamenii devin una cu natura.


FEBRUARIE - PAGINĂ REALIZATĂ DE CAROLYN DRAKE

„Oamenii, natura și această lume creată de om sunt perfect întrepătrunse”.

Carolyn a contribuit la calendarul Lavazza 2021 cu o imagine colorată și abstractă a unui cuplu inter-rasial care se unește pentru a forma o sculptură umană unică în felul ei.

 

MARTIE - PAGINĂ REALIZATĂ DE STEVE MCCURRY
„Sper să regăsesc aceeași bucurie, aceeași curiozitate, aceeași dragoste și același respect pentru ceilalți pe care încerc să le insuflu în fiecare zi”.

Steve a contribuit la calendarul Lavazza 2021 cu o imagine care înfățișează intimitatea, dragostea și aprecierea pentru sănătatea noastră, pentru cei dragi și pentru mediul înconjurător.

APRILIE - PAGINĂ REALIZATĂ DE CHARLIE DAVOLI

„Avem nevoie de suflet pentru a echilibra lumea în care trăim și pentru a-i armoniza creațiile”.

Charlie a contribuit la calendarul Lavazza 2021 creând o imagine ludică cu un decor oniric ca mijloc de a lua în derâdere realitatea în care trăim și de a direcționa privitorul în noi direcții.

 

MAI - PAGINĂ REALIZATĂ DE AMI VITALE
„Sper că acest moment ne va inspira să reparăm relația pe care o avem cu natura și relația dintre noi”.

Ami a contribuit la calendarul Lavazza 2021 cu o imagine care prezintă oamenii ca parte a peisajului și a naturii, astfel încât să putem înțelege că a avea grijă de planetă înseamnă a avea grijă de noi înșine.

 

IUNIE - PAGINĂ REALIZATĂ DE MARTHA COOPER
„Am văzut cum acțiunile individuale pot duce la un beneficiu mai mare pentru toți”.

Martha a contribuit la calendarul Lavazza 2021 cu o imagine care îi înfățișează pe newyorkezi, cunoscuți ca fiind nonconformiști, uniți într-un răspuns la pandemie prin respectarea regulilor.

 

IULIE - PAGINĂ REALIZATĂ DE DAVID CHAPELLE
„A ajuta lumea înseamnă a oferi oamenilor produse bune, fără a manifesta lăcomie și fără a abuza de planeta Pământ și de locuitorii săi”.

David a contribuit la calendarul Lavazza 2021 cu o imagine care arată relația dintre lumea naturii și oameni pentru a transmite un mesaj de unitate: noi suntem un întreg.

 

AUGUST - PAGINĂ REALIZATĂ DE MARTIN SCHOELLER
„Ochii nu mint. Gura și creierul ne pot trăda, dar prin ochii noștri adevărul iese întotdeauna la iveală”.

Martin a contribuit la calendarul Lavazza 2021 cu o imagine care transmite umanitatea noastră comună, concentrându-se pe oglinda supremă: ochii noștri. Deoarece cuvintele ne contrazic adesea adevăratele sentimente, ochii ne pot ajuta să ne înțelegem mai bine.

 

SEPTEMBRIE - PAGINĂ REALIZATĂ DE JOEY L.
„Există multă bogăție aici, chiar dacă nu este măsurată în bani”.

Joey a contribuit la calendarul Lavazza 2021 cu o imagine care aduce un omagiu autosuficienței corpului celor din tribul Bodi Me'en, care nu au nevoie să se bazeze pe ajutorul altor persoane în afara familiei, în momente de nevoie.

 

OCTOMBRIE - PAGINĂ REALIZATĂ DE EUGENIO RECUENCO
„Am început să prețuim ceea ce altădată ni se părea banal”.

Eugenio a contribuit la calendarul Lavazza 2021 cu o imagine care descrie ceea ce a fost cândva o realitate banală (a bea cafea, a împărți spațiul cu cineva sau a face conversație), dar care a devenit ceva extraordinar și cu adevărat valoros.

 

NOIEMBRIE - PAGINĂ REALIZATĂ DE SIMONE BRAMANTE
„Nu mai vorbim de om, ci de ființa umană”.

Simone a contribuit la calendarul Lavazza 2021 cu o imagine care ilustrează importanța de a trăi în mod conștient în armonie cu pământul pe care trăim. Fotografia prezintă trei Grații, care poartă cu ele o emblemă a trei valori fundamentale: conștientizare, cunoaștere și iubire.

 

DECEMBRIE - PAGINĂ REALIZATĂ DE TOILETPAPER
„Culori diferite, același cer”.

Toilet Paper a contribuit la calendarul Lavazza 2021 cu o imagine suprarealistă care ne amintește că suntem unul și același lucru: toți venim din același loc și vom ajunge în același loc - un univers imens și de un albastru profund, la fel ca și culoarea modelelor din fotografie.

Relații cu clienții

Aveți nevoie de ajutor? Consultați întrebările frecvente sau contactați-ne.

MAGAZIN IMPORTANT

Bucurați-vă de o experiența autentică Lavazza în magazinele noastre.