Back
PRODUSE
COLLECTIONS
CAFEA

*Compania Lavazza nu este afiliată, susținută sau sponsorizată de Nespresso
**Nescafè®, Dolce Gusto® și Melody I sunt mărci comerciale terțe fără nicio legătură cu Luigi Lavazza S.p.A.​

LAVAZZA STORIES
ALT alt

Calendarul Lavazza 2019, realizat de Ami Vitale

O călătorie de 12 luni pentru redescoperirea naturii, a frumuseții și forței sale

Echipa Lavazza 3 minute

„La început, fotografia a fost pașaportul meu pentru a cunoaște oameni, a învăța și a experimenta noi culturi. Acum este mai mult decât un simplu pașaport. Este un instrument de sensibilizare și de înțelegere între culturi, comunități și țări; un instrument pentru a da sens punctelor noastre comune în lumea în care trăim”.

Prin aceste cuvinte, Ami Vitale descrie ceea ce înseamnă fotografia pentru ea: un mod de a intra în contact cu lumea și de a o împărtăși.

În calitate de ambasador Nikon și fotograf National Geographic, Ami este creierul creativ din spatele „Good to Earth”, ediția 2019 a calendarului Lavazza


În cariera sa profesională de artist, Ami a lucrat ca fotograf, scenarist și regizor. A călătorit în peste 100 de țări în care a fost martoră la tulburări civile și violențe. Cu toate acestea, în numeroasele sale călătorii, a experimentat, de asemenea, frumusețea suprarealistă și puterea eternă a spiritului uman. A trăit în colibe de pământ și în zone de război, s-a îmbolnăvit de malarie și surprins în imagini o poveste de mare impact despre transportul și eliberarea unuia dintre ultimii rinoceri albi din lume.

În 2009, Ami a decis să-și îndrepte atenția către problemele de mediu cu care se confruntă lumea. În prezent, natura și mediul care ne înconjoară reprezintă temele de cel mai mare interes pentru ea. A primit de șase ori premiul World Press Photos, inclusiv premiul I în 2018 pentru povestea sa din revista National Geographic despre o comunitate din Kenya care protejează elefanții.   

Ami este, de asemenea, membru fondator al Ripple Effect Images, o organizație alcătuită din scriitoare, fotografe și regizoare de renume, care lucrează împreună pentru a crea povești puternice și convingătoare care să pună în lumină greutățile cu care se confruntă femeile din țările în curs de dezvoltare și care sunt programele care le pot ajuta.

GOOD TO EARTH: CALENDARUL LAVAZZA 2019

„Good to Earth” reprezintă primirea caldă care simți că te învăluie când privești noul Calendar Lavazza 2019. Un proiect care evidențiază și mai mult sensibilitatea Lavazza față de problemele de mediu. Povești pozitive și comportamente virtuoase, surprinse cu ajutorul a șase „artiști ai naturii”: Saype, Mantra, Millo, Gerada, Gomez și Hula. Și aici intervine rolul UN Environmental, un parteneriat cu Lavazza bazat pe șase proiecte, precum reîmpădurirea, protejarea biodiversității și transformarea zonelor industriale în zone verzi. Douăsprezece mărturii care dovedesc că încă mai există bine pe Pământ.


„Îmi place în mod deosebit acest proiect pentru că este despre colaborare. Este despre perspective diferite. Pentru că perspectivele diferite ne oferă calea de urmat. Soluțiile apar din diversitatea de puncte de vedere, din diferite tipuri de idei...” spune Ami Vitale atunci când este întrebată despre proiect.

Fotograful crede că există încă o modalitate de a îmbrățișa natura într-un mod care să-i facă pe oameni să se simtă ca fiind parte din ea, și nu în afara ei. Să trăim într-o lume mai bună este cu adevărat posibil, iar modul în care putem realiza asta depinde doar de noi

Relații cu clienții

Aveți nevoie de ajutor? Consultați întrebările frecvente sau contactați-ne.

MAGAZIN IMPORTANT

Bucurați-vă de o experiența autentică Lavazza în magazinele noastre.